Πολιτική Επιστροφών
Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 10 του ν. 2251/94, σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός 14 ημερολογιακών ημερών (από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος) και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.
Αλλαγές Προϊόντων
Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να είναι πακεταρισμένα στην αρχική συσκευασία τους και με όλες τις ενδείξεις που έφεραν κατά την αποστολή τους. Αλλαγές γίνονται δεκτές για αγορές άλλων προϊόντων ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από τα επιστρεφόμενα.
Αλλαγές προϊόντων προσφοράς γίνονται μόνο με αντίστοιχα προϊόντα προσφοράς ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Αλλαγές προϊόντων τα οποία πωλούνται σε πακέτο προσφοράς με ειδική τιμή αφορούν σε αλλαγή ολόκληρου του πακέτου και μόνο με πακέτο προσφοράς ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Για να ξεκινήσει η διαδικασία αλλαγής θα πρέπει να μεταβείτε στην ενότητα επιστροφές στην καρτέλα του λογαριασμού σας και να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφών, μία φορά για κάθε επιστρεφόμενο προϊόν.
Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής κι επαναποστολής της παραγγελίας βαρύνουν τον πελάτη. Μπορείτε να επιλέξετε εσείς τη μέθοδο αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος με βάση αυτό που σας εξυπηρετεί περισσότερο. Αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε τη συνεργαζόμενη με την εταιρία που σας αποστάλθηκε αρχικά το προϊόν.
Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα που παραλάβετε είναι ελαττωματικό εκ κατασκευής, θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών στο 2310486513 ή με e-mail στο [email protected].
Μετά από συνεννόηση, το προϊόν θα πρέπει μας αποσταλεί πίσω, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς του. Η χρέωση της επιστροφής του καλύπτεται από την εταιρεία. Εσείς θα πρέπει να μεταβείτε στην ενότητα επιστροφές στην καρτέλα του λογαριασμού σας και να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφών, μία φορά για κάθε επιστρεφόμενο προϊόν.
Εμείς αναλαμβάνουμε το κόστος της αποστολής νέου προϊόντος κατά την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα παραλαβής στην εταιρία του ελαττωματικού, εφόσον φυσικά υπάρχει διαθεσιμότητα.
Εσφαλμένες Αποστολές
Σε περίπτωση που τα προϊόντα που παραλάβατε δεν είναι σωστά με βάση την επιβεβαιωμένη παραγγελία σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών στο 2310486513 ή με e-mail στο [email protected], αναφέροντας απαραίτητα τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Μετά από συνεννόηση, τα προϊόντα θα πρέπει να μας αποσταλούν πίσω, συνοδευόμενα από την απόδειξη αγοράς τους. Στη συνέχεια αναλαμβάνουμε το κόστος αποστολής της σωστής παραγγελίας, κατά την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα παραλαβής της λανθασμένης, εφόσον φυσικά υπάρχει διαθεσιμότητα των αντίστοιχων προϊόντων κατά τον χρόνο εκτέλεσης. Η επιστροφή πραγματοποιείται με την ίδια εταιρία μεταφοράς που κάνει και την παράδοση.